19 januari 2014



Hade en härlig lördagkväll tillsammans med Carlos på Norrboda, Det var väl tur att jag hade mina speciellt anpassade hundkläder på mig eftersom jag tillbringade i stort sett hela aftonen liggandes på golvet tillsammans med honom.  Vi kastade boll, han tuggade tuggben och jag höll i, lekte kurragömma, lekte med aktivitetsbrädan och bara myste! När mormor är på barnvakt händer det grejer, hela tiden!
Vilket så här dagen efter gav resultatet, ryggont såklart.  Fast det ger sig snart med lite ryggläge och vila.


Han är inte särskilt förtjust i kylan, tror snön kanske tilltalar honom en smula, men 9 minus som det var i går...nej tack om CG får bestämma.
Lilla fisrumpan, idag ses vi igen då vi är bjudna på pulled pork och det ska bli förbaskat gott som alltid.



Till sist tog jag lite Iphonebilder på ägorna igår när jag stack näsan utanför dörren.
Hade inte halva bilderna varit i skugga så hade det varit ganska bra bilder.

Nu ska jag vila mig i form genom lite kaffe, bloggläsning och kolla alla dessa oerhört intressanta statusar på FB. Vad gör min vänner och vad gjorde ni igår, kommer strax bli varse.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar