29 januari 2015

Årskrönika 2014, del 10



 OKTOBER



Googlade mitt namn,  det är jag längst ner till höger i bild om ni är osäkra.
Ledtråd: sombrero

 
 Maken fyllde som vanligt 27 år, vet inte för vilken gång i ordningen.
 Firades stort med att under svordomar skrapa vinters första is på bilrutan, salut, trumvirvlar, konfettiregn, tårta och närmast sörjande på besök.


Stella växte och växte och Carlos tvättade och tvättade sin lillasyster


 Det var biljettsläpp för Melodifestivalen och som vanligt fixade Mia bästa platserna.


Tro det eller ej men detta är ej hämtmat från våran favoritkinarestaurang som man lätt kan tro. 
Näää, serru detta har jag lyckats åstadkomma alldeles själv. Var förjäkla gott!


 
 

 Catta och jag besökte dom fina kvarteren på  Öfre Östermalm för att titta på favoriten Gardell.
En fantastisk föreställning med både tårar och skratt...krafs, krafs.
Middag med vin innan på en trevlig italiensk restaurang där jag åt detta mästerverk.
Mums!


 Gustav tränade inför Beach 2015, Just här pågår "sola-på-magen-träningen"


Var på trevlig syskonträff på Ådö.
 Inte mitt syskon då som är näst intill obefintlig och osynlig fast väldigt
gråhårig när han väl dyker upp..
Han är lite som Jesus...alla pratar om honom men inget har sett skymten av han.
Nej här snackar vi Rudolfs syskon, en hel hög i olika längder, 
med olika antal hårstrån på skallen och olika skostorlekar.


Månadens selfie måste väl ändå vara den här?



Promenerade över stock och sten i spåret vid Lejondal. 
Stella sov och Carlos var lycklig!


Erika skrev en mycket bra insändare i lokaltidningen. 
Jag blev en stolt mamma medans mormor blev en mindre stolt mormor
 och oroade sig mest över vad hennes grannar skulle säga.


  Jag jobbade förstås natten då vi övergick till vintertid. 11 timmar..det känns. 
Tramsigt med vintertid, har aldrig fattat grejen.
Alla blir bara förvirrade och jag mer än vanligt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar