30 januari 2015

JönsPellar



Vaknade nyss upp från min lilla eftermiddagsvila. En välbehövlig sådan, fast jag kan erkänna att jag somnade faktiskt inte utan bara vilade och tittade på insidan av ögonlocken under två timmar.
Känner mig irriterad och besviken. Har bestämt mig för att inte försöka bry mig men det är svårt.
En sak är i alla fall säker, jag kommer aldrig någonsin yppa en sak till till någon i min omgivning som jag inte litar på...och dom jag har förtroende för är ytterst få.
Att ha en åsikt är tydligen detsamma som att snacka skit och därför kommer jag hädanefter inte ha en åsikt om ett endaste någe.
Det är slut med det falska tjittjattande och jag kommer vidare bara svara på tilltal och knappt det.  Men då lär det väl heta att jag är sur istället och det är jag inte. Så börja inte tjafsa om det också!

Nu väntar jag in min träningsnarkoman till make som är på väg hem från bästa gymmet
Han ska fixa räkmackor till middag. Kommer bli förbaskat gott, hade jag inte ett jobb att sköta skulle jag garanterat tagit ett glas vitt till.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar