3 januari 2015

SnartSå

Snart är denna natt äntligen till ända. Ytterligare en ensam, trist, tråkig, tyst natt på denna märkliga avdelning.
Jag räknar ner...1,2,3,4 nätter kvar här innan nya schemat. Vi längtar nog allihop härifrån är jag ganska säker på. Hela avdelningen andas konstig känsla.

Ska turbosova idag, det vankas långväga finfrämmat av släktkaraktär och det ska bli så kul att ses. Blir alldeles för sällan.
Nu är det förstås inte jag som är förstahandsvalet som gästerna vill gulla med utan naturligtvis lilla Stella.
Men efter gullegullandet så bjussar jag på en enkel middag i Pettssonska innan jag måste åka till jobbet igen.

Var förresten förbi mina vackra barnbarn igår innan jag åkte till jobbet.
Var i stort behov att tanka positiv energi, kärlek och blöta hundpussar. Sen är kaffet på Safirstigen förbaskat gott också.


Stella pratar på och som hon gör det! Blir alldeles blött på bordet av allt gurglande och fräsande.
Älskar detta barn så det gör ont.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar