22 januari 2015

Årskrönika 2014. del 9



 SEPTEMBER


 
6 september föddes mitt första barnbarn och ingenting blev längre sig likt.
Jag blev stolt mormor till detta vackra, underbara, fina, fantastiska flickebarn.
Blev en omtumlande händelse och jag jag älskar detta lilla barn så det gör ont!
Hade svårt att fokusera på något annat första veckorna.




Jag tog ledigt från jobbet för att ta hand om storebror.
Vi sov tätt intill varandra på nätterna hemma i Kungsängen och tillbringade dagarna här hos oss.
Hade mysiga dagar i sensommarvärmen.
  

Vi gjorde vår medborgliga plikt och besökte vallokalen


Blev vittne till ett smash and grabrån i Jakobsbergs Centrum.
Åka bil inne i ett centrum är dumt och felparkeringen var av
 det grövre slaget om jag får vara petig




Vi var på Iris namngivningskalas
En mycket trevlig eftermiddag med Frida, David, Iris och många andra.
Massor med gott fika och en fantastiskt fin Fridabakad tårta.


Åt japansk mat för första gången (tror jag)
Hur gott som helst, ge mig mera!


 Erika och jag tog med oss Carlos och åkte till Wenngarns Slott för att suga ut
 det sista av sommarens värmande solstrålar. 
Utefika tillsammans med familjen Heneskär-Bucht. 
Våffla på menyn och vi hade en härlig dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar