29 januari 2015

BålstaIdag



I dag har jag varit i Bålsta och hälsat på Anne. Hon bullade upp en fantastiskt god fruktsallad och sen finkaffe från Juramaskinen.
Emilie och Stella var också med, Anne har ju bara sett Stella en gång när hon var lite bebis.
Stella tyckte Annes fina hund Lotta var spännande, en stor lurvig hund med svans! Annat mot brorsan som är liten, olurvig och svanslös. Hon följde Lotta med blicken vart hon än gick.
Tror hon kommer bli en djurälskande liten tjej i framtiden.


 Blyg?! Jag?!  Inte det minsta än så länge, jag gillar alla och är nöjd i vilken famn som helst.


Stella fick en ny mössa av Anne som har svart bälte i syslöjd.
Tackelitack!

Senare i kväll efter middagen som Rudolf fixar just nu så ska jag åka till Kungsängen och promenixa med Emilie. Lite förenat med livsfara i snorhalkan men jag hoppas jag håller mig på benen. Carlos behöver luftas en långpromenad och det är kul att få komma ut och se lite andra vyer.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar