15 januari 2015

BrakMätt



Jamen det där gick ju bra, nya chefen fick jag ett mycket gott intryck av. Hon verkar super fast det trodde jag ju i och för sig om A-S Sundman också vid första träffen. Tills den dagen hon började flytta runt på sina anställda som hon personligen hade något emot. Ljug, förtal, påhitt, lögner, påhittade stölder, oväntade nattliga besök och andra fruktansvärda obehagligheter.
Kommer aldrig någonsin över detta och jag skulle aldrig i helv....rädda henne i fall hon höll på att drunkna och jag råkade spatsera förbi...aldrig! Ligg där du ditt mähä.....

Åt middag när jag kom hem, var inte hungrig tidigare. Sushin till lunch satt som en smäck och höll mig mätt länge. Tror jag skulle kunna äta sushi varenda dag, så himla gott!

I morgon är det dags för fredaghandling med mamma. Tror hon är laddad efter att varit förkyld och hålilt sig inomhus i över en vecka. Nu är hon nästan bra sa hon när jag ringde tidigare. Det droppade bara lite nu, tror hon menade i ur näsan fast jag är inte helt hundra.

Kommer gå i idé hela helgen, jobbar tre nätter så det kommer inte finnas så mycket att skriva om.
Såg förresten att Stellas dop-inlägg seglade rätt upp på förstaplatsen över mest lästa inlägg.
Hade nästan 500 sidvisningar den dagen, kul!


Gillar den här bilden så mycket att jag var tvungen att sno den från Elinas blogg. Efter det att Stella blivit vattnad på lilla huvudet så gick prästen Kerstin runt bland kyrkbänkarna och visa upp na´
Himla gulligt och Stella verkade gilla det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar