5 januari 2015




Godmorgon!
Kan glädja er och framförallt mig själv med att jag sovit bra i natt. Helt otroligt, bara varit vaken några få gånger då Gustav vill ha sällis till maten.
Saliven höll sig där den skulle likaså öronpropparna = lugn sömn

Idag ska jag försöka göra så lite som möjligt. Håller på med juni månads årskrönika. Kanske tramsigt? Ni tycker kanske inte ens det är kul att läsa!
Fast jag tycker det är skoj att titta tillbaka lite, vad pysslade jag med förra året?

Om en timme ska mamma fraktas till frissan för att sedan hämtas någon timme senare. Jag passar på att handla på Willys under tiden.
Senare på eftermiddagen så kommer mina två små hjärtan, dom ska vara här medans Emilie och Jogge handlar det sista till dopet.

Solen skiner idag! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar