30 januari 2015

FredagIgenDå



Blev ingen promenad i går kväll. Vi insåg att det var för halt, kallt, oinspirerande och eländigt. Fast jag åkte till mina små hjärtan ändå. Låg på golvet och busade med Carlos som blev så glad när jag kom. Vi hade dragkamp om repet och hann vann, han är stark den lilla pittbullen!

När Carlos blev trött efter all lek så somnade han och då så påpassligt vaknade Stella. Då blev det gullande med henne i stället som bara log med hela ansiktet som vanligt.

I dag är det handling med mamma vid 11.00, sen lite pysslande och byte av gardiner hemma hos henne.
Efter det blir det lunchpaus hemma och sen i väg till Kungsängen för ett bankbesök. Vi måste se över vårat privata pensionssparande eftersom det blir ändrade skatteregler från och med detta år.
14.30-16.00 är vi inbokade hos en rådgivare. Hoppas det går fortare än 1,5 timme för jag hade tänkt mig hinna med lite vila innan jag ska jobba.

Två nätter kvar på övervåningen sen äntligen får jag bara jobba där nere där jag trivs bäst. Vi blir även uppdelade i två nattgrupper, en grupp däruppe och en därnere. Så fantastiskt skönt!


Grynig bild på tre små favoritgryn med extra allt


 Carlos tittar på hästhoppning. Hur sitter han egentligen? Bakbenet verkar vara lealöst?


Han älskar när det är djur på TV´n. Sitter alldeles stilla och bara glooooooooooooor.
Lilla gullhunden!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar