2 januari 2015

Årskrönika 2014, del 3


MARS 2014



Åt brakmiddag på kinesen i Bålsta... 
Tur att man var vaken tror summan var i mastigaste laget.

 

  Hade lönesamtal med chefen, blev inte speciellt rikare på det

 

Carlos lärde sig ta selfies


Jag hämtade hem dessa glada dollarturister från Arlanda och inkasserade som alltid finfina gåvor


Gustav längtade till sommaren


Catta och Basse kom och lekte med oss


 Jag längtade efter Erika


 Var på Hovet med Emilie och Elina och såg Backstreet Boys.
Riktigt bra och jag sjöng med i nästan alla låtar.
Supergod middag på Il Conte innan


Mars månads selfie på det här glada gänget i solen




Tog med mig valda delar av släkten på SPÖK.
Gratisbiljetter från Mia, älskart!
Först middag på O´Learys, där blir man aldrig besviken.


Gjorde egna belöningsgodisar till Carlos som skulle börja på uppfostringsanstalt...
nej, jag menar Vardagslydnad steg 1.
Han briljerade med sina kunskaper men gick knappast ut som kursetta.
 Frös gjorde han också...


Gustav och jag hade soffmys


Skrattade konstant i tre timmar när vi var på genrepet av denna föreställning. 
Ytterligare gratisbiljetter från Mia, älskart!



Emilie och Micke fyllde 29 år med två dagars mellanrum. 
Dom har alltid just två dagar mellan sina födelsedagar.
Älskar dessa raringar!


Så var det äntligen dags för Årets Höjdpunkt, Melodifestivalfinalen på Friends Arena.
Först middag på världens bästa grekrestaurang, Maestro på Ringvägen som alltid, vårt stamhak.
Och det var här och då som Emilie berättade för Jessica att hon var gravid. 
Ja, herregud vad vi hade det trevligt. som alltid.


Som alltid bästa platserna på parketten, nästan oförskämt bra. Återigen tack Mia, älskart!


  Att Sanna Nielsen skulle vinna sa jag redan då jag hörde förhandslyssningen i februari.
En vinnarlåt!

Och det var alltså denna dag som jag ÄNTLIGEN fick berätta att jag skulle bli mormor.
Över 300 unika besökare på bloggen och flera hundra sidvisningar.
 Åh, vad jag var glad att jag äntligen fick berätta världens underbaraste nyhet.

  Mars var en riktigt bra månad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar