28 januari 2015

LataDagar



Dagen har varit perfekt, har bara latat mig och pussat på barnbarnen. Mer sådana dagar tack.
Älskar dessa lediga dagar, men det gör väl alla?  Laddar batteriet nu så jag orkar vara alert kommande helg då jobbet kallar. Tredje helgen i rad för mig och mer blir det. Även nästa helg jobbar jag, fyra helger efter varandra i och med schemabytet. Jihaaaaaiii, vad kul!

Har inte så mycket mer att berätta för er mer än att elvispen havererade när jag vid 18-tiden skulle förvandla mina omsorgsfullt skurna potatisar till potatismos.
Och att Rudolf bara har gått 8435 steg i dag och var besviken, han brukar snitta ca 12 000 steg. Aktivitetsarmbandet har numera blivit hans personliga PT.
I morgon och på fredag är han ledig. Han måste börja beta av sina nästan 300 komptimmar, hade varit fasen så mycket roligare om dom kunde betalas ut i pengar, då hade jag köpt en ny elvisp...
HAHAHA SKOJADE!

Tjatar ut er med lite fler bilder på dom som gör mig varm i hjärtat.  Titta om ni vill annars låt bli. Som sig bör är bilderna oskarpa och tagna i motljus.




Fransk Hot Dog!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar