22 april 2010

Äntligen

Nu är hon hemma! Min förstfödda avkomma, Emilie Linnea Maria.
Så nu är det liv och fart i Pettssonska Palatset igen i alla fall över helgen.
På måndag åker flickebarnet hem till Rosengård och Malmö igen.

Jag frågade henne vad hon ville ha till middag och då bidde det rostbiff och potatissallad.
Självklart fick hon det!
Kan tänka mej att hon är ganska less på pasta, nudlar och mackor.
På söndag blir det oxfilé, men en billig en från Big W. Men det blir nog smaskens ändå!

Nu har hon åkt i väg för att träffa någon.

Nyss kom min andra avkomma hem! Erika Julia Maria.
Hon har varit och jobbat. Även hon åt lite god rostbiff när hon kom hem.

Maken sover och Gustav ser till att kattringklockan inte kärvar till. In och ut och in och ut och in och ut........
Ingen risk att man somnar till inte, all s.k vardagsmotion är tillåten!

I morgon kommer min bästa vän Jessica hit. Det är dags för lite planering igen.
50-årsfesten närmar sej med stormsteg. Brrrrrr........

Nu är det dags att sova så man är pigg när festfixaren anländer.

Godnatt mina vänner!

1 kommentar:

  1. Inte brrr. Utan kul att planera. Du får höra av dig när du vet hur många gäster som kommer. Så jag kan åka och handla det som jag fått i uppdrag.

    SvaraRadera