9 april 2010

Så jäkla typiskt! Pinsamt värre!


Precis när man fått i väg alla 75 inbjudningarna så får jag kännedom om att Ticket inte längre citat "går så bra".
Och att dom uppmanar att lösa in presentkorten snarast i fall man har några liggandes hemma.
All denna information har jag fått från en s.k mycket säker källa.

Känns ju sådär om man nu skulle få det man verkligen önskar sej, presentkort på Ticket, och sen dom blir värdelösa p.g.a att dom har gått i konkurs!

Därför måste jag nu meddela alla mina gäster att det är ändrade önskemål. Numera är det presentkort på Vingresor som gäller.

Känns fruktansvärt pinsamt, men vad ska jag göra??

3 kommentarer:

  1. Åhh vad drygt. Du får se skicka ut ett följe brev med de ändrade planerna

    SvaraRadera
  2. Håller med Lindah. Drygr var bara förnamnet. Försök att snabbt sprida den nya informationen.

    SvaraRadera
  3. många som leser bloggen och säkert ser det her Ewa:-)

    SvaraRadera