22 april 2010

Skärpning vädret!

Godmorgon mina vänner!
I går kväll gick jag och la mej redan vid 22-tiden. Inget jag brukar göra så ofta, jag brukar alltid vara som piggast vid den tiden och inte komma i säng förrens låååååångt efter spöktimmen börjat.
I går var jag slut som artist tidigt, detta beroende förstås på att jag knappt sovit något efter nattjobbet då det var utbildning på jobbet klockan 13.00.

Min roliga man tyckte det var jättebra att jag la mej tidigt. "Då kan du gå upp vid 6-tiden och vara utvilad, städa och kanske baka något!?"
Kul kille den där Roffsingen!
Jag vaknade iofs 6.45, men somnade sen om en stund. Och baka? Det har jag inte börjat med ännu och tänker inte göra det heller.

Idag ska jag och Erika äta lunch i Bålsta har vi bestämt. Vi ska testa kinarestaurangens lunchbuffé, något som vi pratat länge om men aldrig kommit till s.k skott!

Men en fråga.......vad fasen håller vädergudarna på med?? Det snöar som 17 nu! Kul??
Inte det minsta!

Ja, det var väl allt så här långt från mej!
Nu vaknade Erika hörde jag, då blir det frukost för två.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Men herregud. Har du inte bakat och städat fast du varit vaken sen så tidigt. Oj Oj vad Roffe ska bli besviken när han kommer hem. ha ha.

    SvaraRadera