29 april 2010

Regn!

Blixtrar och dunder, magiska under!
Himlen öppnades sej plötsligt för en stund sen. Jättedroppar vräkte ner, nästan likt hagel.
Helt plötsligt började det åska.....jag är rädd för åskan.
Gustav är också rädd för åskan, han gömde sej under soffan. Jag försökte också gömma mej där men det gick inget bra.
Efter en rejäl smäll så slutade det både regna och dundra, tur var väl det!

Nu ska jag strax åka till arbetet för sista natten den här veckan. Känns skönt att vara ledig i helgen. Allra helst när jag hörde att det ska bli sol, varmt, härligt väder.

Båthuset ska plockas ner och båten ska förberedas för sjösättningen nästa helg den 8 maj.
Men jag tror maken har full koll på det där, idag målas det bottenfärg på Nari.

Ha en skön kväll!

Kom på en sak!

Igår hade jag rekordbesökare på bloggen, sen jag bytte till den nya räknaren susnet.se.

55 unika och 204 sidvisningar!
Herregud! Vilka är ni alla 55 stycken, jag är nyfiken!

Men jag är glad att ni är här och gluttar, ni är så välkomna allihopa!

Kram till er alla

3 kommentarer:

  1. Jag är en av dom =) Du är ju riktigt poppis med hela 55 pers som är inne och gluttar varje dag! själv har jag väl 10-15 pers.
    Fast du skriver så roligt så jag försåt gluttarna=)

    SvaraRadera
  2. Som du redan vet så är ju jag en av de. Sitter just nu på ett motell utmed Pacific Coast Highway och i morgon bär det av till Los Angeles.

    SvaraRadera
  3. jag är oxå en av dom..men de visst du väl redan? puss mami

    SvaraRadera