14 april 2010

Dags för snark

Godmorgon på er! Idag kommer det bli en underbar dag i solskenet. Ja, inte för mej för jag kommer att ägna mestadels av dagen till att sova.
Men ni andra tycker jag ska passa på att få lite färg i fejjan.

Nattens arbete förflöt på lätt och enkelt. Jakob och jag hade det lugnt och fridfullt i 4-huset. Alla boende verkade ha tagit vårens första soltimmar på allvar och blivit trötta av all värme.
Alla sov som stockar utom någon enstaka.

Nu så har jag släppt ut en liten söt Torsten. Skönt att Bitte kommer hem i kväll så han slipper vara så ensam kraken.
På tal om K-Rautakrattorna. Igår svängde jag förbi Bitte och gav Herr T mat innan jag åkte till jobbet. Då stod där en kratta fint lutat mot ytterdörren.
Mina grannar på 32:an blev alltså totaldissade i krattkampen.
Ni kan få låna min om ni vill.........

Nu ska jag äta lite frukost sen blir det hopp i säng.

Ha en bra dag så ska vi se till att överleva den här dagen också!

2 kommentarer: