25 april 2010

S-som i söndagssova!

Aha, ni ligger och sover? Tycker jag ni gör alldeles rätt i! Klockan är ju bara barnet och vad ska man upp i gryningen för?
Ni ska väl ändå inte städa eller baka så här dags?
Själv är jag på god väg mot sängen. Ska bara........titta lite i datorn, äta en stadig frukost, titta lite mer i dator, pussa kissen, titta lite i datorn....SEN hittar jag säkert sängen.
Tittade in i sovrummet och märkte att min lilla man hade bäddat rent i sängen. Härligt, då kommer jag sova garanterat länge!
Eller inte?!

Idag verkar det bli en solig dag, fåglarna kvittrar och himlen är blå.
Då så! Då ska jag inte uppehålla er längre med mitt meningslösa bladder.

Hoppas ni får en fin dag, det får jag i min sköna säng från hösten -82, men med rena lakan!

Godnatt världen!

2 kommentarer:

  1. Hör sover vi inte alls. Kl är 4 på morgonen och vi är precis nyuppstigna. Nu stänger vi resväskan och åker till flyget mot Las Vegas och sen vidare ner mot kaliforninen.

    SvaraRadera
  2. Gå och lägg dig människa!!!
    Kram Sandra

    SvaraRadera