15 april 2010

Personligt möte utan problem

Mötet med Attendo Care gick finemang. Jag träffade vice regionschef Katarina S.
Vi pratade om dittan och dattan. Hon undrade lite om mina förväntningar, frågor och inställning.

Jag bladdra på som vanligt med minst 300 nedslag i minuten.
Att jag tycker det faktiskt ska bli lite spännande, bara nattsituationen löser sej så vi vet hur vi i allsin dar ska kunna arbeta. Och framförallt utföra vårat jobb på ett som vanligt proffsigt sätt!
Hon frågade också om jag ville arbeta mer eller mindre eller om jag var nöjd med mina 85 %.
Jag tycker det är perfekt med 85 % så dom behåller jag tack.

Efter ca 40 minuter så var vi klara med varandra. Jag åkte hem till mej och hon väntade in ytterligare en dagpersonal att prata med.

Väl hemma så ringde jag nyss-hemkomna- globetrottern- som- trotsat- askmolnet- från- Island, Bitte.
Tog en tur förbi henne för fika och prat.

Det blev en snabbfika för hon skulle åka med Carro och titta på Chrisses träningsmatch mot Sundbyberg.

1 kommentar:

  1. Men du det låter väl bra då att de i alla fall verkar lyssna nu innan de tar över. Hoppas de kommer göra det sen också?

    SvaraRadera