14 april 2010

Sovning i XL






Idag vill jag dela ut veckans guldstjärna till mej själv! Gustav är också värd en faktiskt!
Vi har sovit idag, och nu snackar jag sovit! Gustav kraschade först i sängen vid 7.30 jag var något senare p.g.a lite kontorsarbete (läs: bloggning)
Somnade pladask och sov till 13.00 ca då jag vaknade av nåt sms, försökte läsa. Men det gick inget vidare utan glasögon så jag somnade om........och vaknade 14.49!

Vilken härlig känsla!

Nu känner jag mej utvilad, flummig och kaffesugen!

Jaha! Nu kommer min man hem!! NU! En timme för tidigt!
Börjar ana ugglor i mossen.
Nu ser jag, han har vart och handlat mera fernissa till båten och sen smitit hem tidigare....

Bäst att vara trevlig!

1 kommentar:

  1. Bra jobbat med sovandet. Du behöver sova länge när du jobbar på natten ju.

    SvaraRadera