13 april 2010

Vaken redan

Godmorgon mina vänner!
Idag vaknade jag tidigt, redan vid 12.30. Kändes först som klockan var mycket mer. Jag blev väckt av en viss liten herre som satt och vrålstirra på mej 5 cm från kinden.
(det var inte Rolf)
Gick upp en sväng och kollade på utetermometern, ja jag vet....pensionärsvarning på den!
20 grader i solen!

Här kan inte sovas bort några soliga dagar. Erika var i full färd med att göra sej i ordning. Hon skulle cykla till centrum för att ta passfoto.
I sin ansökan till Fotokolan i höst så krävs passfoton.

Vi kanske tar en tur till Bålsta sedan för att roa oss, ska bl.a lämna tillbaka ett par strumpbyxor som hon köpte där förra veckan och som höll i ca 0,0 sekunder........
Skitkvalité!

Nu måste jag få något i lilla?! magen.

Hej på en stund!

1 kommentar:

  1. Morrn morrn jag vaknade också supertidigt idag. Sitter här redan kl halv 8 på morgone. Puhh hur ska denna dag sluta? Somnar väl i soffan på eftermiddagen antar jag.

    SvaraRadera