24 april 2010

Photo booth-lek


Gustav och jag visar här en bild på oss när vi lattjar med min Mac.
I den finns ett roligt program som heter Photo Booth som man aldrig har tråkigt med.

Annars så har jag faktiskt krattat en hel del med K-Rautagratiskrattan, nästan blåsor i handen varning.

Kände att jag var väl typ att bjuda till och hjälpa min trädgårdsmästare med allt jobb med häckborttagningen.
Åsa: Vi ska ha häcken kvar nu har vi bestämt. Men eftersom den var i så dåligt skick efter vinters framfart så mådde den bäst av att klippas ner helt.

Idag åt vi tacos till middag. Emilie dukade upp en tacobuffé som vi snabbt högg in på.
Utom Rolf han sov i soffan och vaknade inte trots tre stycken idoga uppväckningsförsök.
När vi andra var klara då vaknade den utmattade familjeförsörjaren!

Snart dags för jobb igen.
Har precis tittat på hockey. Djurgården snubblade på mållinjen och förlorade i sudden mot HV71, därmed vann HV71 SM-guld i år.
Inte för att jag är någon direkt Djurgårdare men klart jag tyckte att dom skulle vinna, ett Stockholmslag såklart!

Nu ska jag chilla lite med familjen.

Heddå

1 kommentar:

  1. Tack för svar, ha ha.
    Stackars Roffe han var väl helt slut efter skövlingen.

    SvaraRadera