29 april 2010

Nu sova!

Gomorr på er!
En liten snabbis så här på torsdagsmorgonen hinner jag med innan sängen blir min bästa vän ett par timmar framåt.
Natten kan sammanfattas med ett adjektiv: LUGN.
Okej, ett adjektiv till då: TYST.

Ja, jag vet.......briljera i arla morgonstund med att rabbla en massa (två!) adjektiv. Men jag hade 5:a i svenska. Faktiskt hela min skoltid, är en jäkel på stava rätt och kräkas prepositioner.
Värre var det med religion, där fick man 2:a i slutbetyg för att det var slut på 3:orna som magister Grip sa när jag ifrågasatte.
Slut på 3:orna????

Mötte några bilar med roliga registreringsskyltar på väg hem från Bålsta.
Det var GRR, FUK, HEJ och TJA som susa förbi.
Det behövs inte så mycket för att jag ska tycka det är kul.

Nu ska jag duka upp en stadig frukostbuffé.
Nähä, det blir det inte, utan det blir något betydligt mera enkelt. En kopp påsthé och en macka duger gott!

Sen sova i 180.....godnatt!

1 kommentar:

  1. Sov Gott och vakna torrt. Det där med bilnummer måste någon defekt som både du och jag lider av.

    SvaraRadera