9 april 2010

Tröttmössa

Godkväll mina vänner! Besöksräknaren har blixtrat till nu ikväll....52 st unika står den på nu!
Kul x massor!

Dagens middag tog Rolf/Stjärnkocken över. Hemgjord pizza med massor med godsaker på som t.ex: chorizo, röd lök, champinjoner, paprika, mozzarella, skinka.
Smakade utmärkt men liiiite mycket röd lök för min smak om jag ska vara petig.

Skjutsade Erika till Kungsängen efter maten. Hon skulle träffa fina Hanna med syster.
Gustav har sovit i husses knä hela kvällen....söt som bara den (kissen alltså)

I morgon åker vi till den stora metropolen Nynäshamn. Stefan ska firas med buller och bång. Vi åker nog vid typ 15.00 skulle jag tro.

Nu ska jag åka till Torsten och se om han har luftat sej klart för i kväll.

Heddå alla rara!

2 kommentarer:

  1. Miss ya Ewa du är en äkta vän

    SvaraRadera
  2. Du fick nog lite hjälp med besökare då jag länkade till dig :-D

    SvaraRadera