10 april 2010

Vilket skitväder

Regn, blåst och kallt som i ett isbjörnsrövhål.....citat Johan Glans. En utav Sveriges absolut bästa ståuppare.

3 plus ute nu, regn och grått. Skulle helst vilja dra något gammalt över mej. Men den gubben går inte, nu ska vi strax mumma upp så gått det går och åka mot Nynäshamn.

Erika och hennes fina vän Hanna är på bilutflykt till Sigtuna. Dom skulle fika där, himlans otur att vädret var så trist då!
Gustav har precis vaknat till liv. Han har sovit i min säng sen klockan 6.00 då han kom in. Jag har inte kunnat bäddat förrens nu!
Han har vänt på dygnet kissen och är ute hela nätterna och sover sen hela förmiddagen.
Precis som en tonåring fast han bara är inte ens 5 år fyllda.

Lindah löste gåtan om varför jag plötsligt hade över 50 besökare igår. Hon hade ju så snällt länkat mej på sin blogg, därav det plötsligt ökade intresset. Tack Lindah, mer sånt!
Och hej och välkomna mina nya läsare, vore kul om ni ville vara kvar!

Tar kameran med mej i kväll och kommer att visa er det mesta ifrån det festliga kalaset senare.

Tack och hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Aha så det var därför. Tur att det finns ngn som har lite innanför pannbenet. Jag tänkte inte heller på det, ha ha.

    SvaraRadera
  2. Det var trevligt och fint i Sigtuna trots regnet! Och tack så hemskt mycket för lånet av bilen!!

    SvaraRadera