7 april 2010

Natt nu

Ett snabbt litet godnattinlägg kommer här!
Var alltså på nattmöte på Pomona. Nu är det bestämt att ett av husen, Hus 2 kommer att privatiseras till hösten.
Vilket innebär att jag och fina Mia kommer bli anställda av Attendo Care. Detta pga att vi har minst LAS-dagar.
Jag har 486 st och ligger därmed på en nästsista plats på den berömda "Listan".
Hade jag jobbat kvar i Upplands-Bro pisskommun hade jag haft betydligt flera LAS-dagar med mina 29 år. Och därmed suttit totalt jäkla orubbad......
Men tack så mycket A-S Sundman!

Nu ska jag inte måla fan på väggen, som man brukar säga. Det kan bli bra, det kan bli bättre men det kan också bli sämre.
Attendo Care är väl inte direkt ett företag som man har hört positiva saker om.

När jag kom hem så åkte jag till Torsten för att försöka få in honom. Men icke, han lös med sin frånvaro.
Provade lite senare och då kom han den lilla raringen. Liten och liten, han är en stadig bit den kissen.

Nu ska jag sova.....godnatt mina vänner!

1 kommentar:

  1. Jäkla skit att den där människan försatte dig i den här situationen. Nu får vi dock hoppas att det i alla fall inte blir sämre med den nya arbetsgivaren.

    SvaraRadera