16 april 2010

Bankbesök

Hämtade mamma vid 9.30, hon hade tid på banken i Kungsängen 10.00.
Bankbesöket gick bra. Hon fick svar på alla sina frågor angående sin deklaration, uppskov av reavinster m.m.
Det var en trevlig banktjänsteman vid namn Bjarne som tålmodigt lyssnade på alla frågor om och om igen.

Hemma igen till lilla mor för lite snabbkaffe och en skorpa.

Nu är jag tillbaka i mitt hem som behöver få sej en rejäl omgång. Maken påpekade igår att han tyckte hela huset behövdes storstädas ordentligt!
Tycker inte jag men jag kan hålla med om att lite dammsugning kan vara på sin plats.
Ska leta fram min rosa lilla Hugin och gå ett varv med den. Det får banne mej räcka!

Jag prioriterar annat just idag...som att mysa,slappa, sitta i solen och dricka kaffe.

Ostädat är ett tecken på att man gjort något roligare!
Och ostädat har vi direkt inte, kanske lite halvdammigt!

Ska till Willys också och handla lite till helgen.
Inspirationsmätaren står på 0.0, har ingen aning om vad vi ska äta för något mumsigt.
Fredag idag då blir det hemmagjorda hamburgare av storpack köttfärs.
Tror alla blir nöjda och glada då!

Vilket jäkla svammel jag utsätter er för, bästa att sluta nu!

1 kommentar:

  1. Kan inte tänka mig att en storstädning behövs. Det gjorde ju Roffe för ngn vecka sedan bara.

    SvaraRadera