26 april 2010

Umgänge

Sov inte så länge idag. Ville gå upp tidigt för att umgås med Emilie som åker hem på eftermiddagen. Har ju inte sett så mycket utav henne under helgen eftersom jag har jobbat och hon haft fullt upp med att träffa vänner och annat löst folk.
Nu har hon och jag ätit en trevlig lunch som bestod av rostbiff, potatissallad och en liten baguette med Skagenröra på.
Gott, mättande och framförallt nyttigt!

Gustav har sovit hela dagen i Emilies fåtölj, han kom ner nyss och då upptäckte Emilie en dum fästing i nacken på sötisen. Så nu har man plockat årets första fästing men sannolikt inte den sista.
JAG HATAT FÄSTINGAR!

Märker ni att jag är tillbaka med bloggandet på den rosa, lilla, söta datorn? Emilie och jag har bytlånat!
Hon behövde skriva ut en massa papper och då var det enklare med min fina Mac.

Varmt som attan är det ute, vi har 22 grader på våran termometer.
Sol, varmt, härligt får bli slutorden för detta spännande inlägg!

1 kommentar:

  1. Härligt med lite sol och värme för er äntligen. Hoppas det håller i sig.

    SvaraRadera