20 april 2010

Hopp i säng


Så var första natten av två avklarad! Som alltid när man jobbar med Magnus så väljer våra boende att sova i 180!
Något enstaka larm, men annars så hade vi det lugnt och mysigt.
På morgonrundan kom Sussie och hjälpte oss, snäll som hon är.
Vi fick oss ett rejält gott skratt när Magnus tittade i en nyplanterad blomkruka på 4:5 och konstaterade snabbt att i den var det planterat....... Tage Tess


Oj, vad vi fnissade....Tage Tess!
Jag kommer alltid tänka på Magnus och fnissa när jag får syn på Tagetes i sommar!
Haha, han är för rolig.
Nu ska jag sova länge hade jag tänkt.
Ha en skön tisdag så hörs vi när jag vaknat.

Snark.......................

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha ja han e go han Tage Tess fina blommor som luktar illa tack för en trevlig natt och morgon alltid bra med ett gott skratt kramar i massor

    SvaraRadera
  2. Ha Ha förstår att ni skrattar gott på nätterna om han också håller på med de där ordvitsarna. Lite lagom trötta och så hålla på och klura ut sånt. Kan bli en riktigt rolig kombination.

    SvaraRadera