29 april 2010

Utvilad?

Jag vaknade vid 13.30 och efter en mugg kaffe och en god Frökusemacka med ost som Erika gjorde till mej var man på banan igen.
Erika åkte till jobbet vid 14.30-tiden. Hon börjar 16.00 och stänger i dag.


Själv har jag inte roat mej med så mycket. Mest slösurfat, plockat lite i mitt stökiga hem, släppt in och ut Gustav ett flertal tillfällen.
Nu har jag skalat lite potatis som står på spisen och kokar så fint. Idag ska det alltså ätas potatis i Pettssonska Palatset.
Jag vet en iaf som blir glad och det är inte jag. Torr, kokt potatis är inte gott!
Tror jag gör puttattismos till mej istället.
Herregud, vilket I-landsproblem.......gnälla över potatis när det finns miljonersmiljoner som svälter!
Fy Ewa, skärpning!

Nu blev det ett sånt däringa trist, kort och totalt ointressant inlägg igen......

Blir så ibland när det inte händer något, ni får helt enkelt ta det!

Nu ska jag titta till dom små potäterna.........

1 kommentar:

  1. Tur att inte jag bor i det Pettssonska palatset idag då. För jag gillar verkligen inte kokt potatis.

    SvaraRadera