8 april 2010

Sol

Godmorgon mina vänner!
Vaknade utvilad och med en lätt huvudvärk. Jag får alltid huvudvärk när jag sovit för "tungt".
Men det går nog över snart.
Hastade i väg till Torsten vid 9.00. Han stod med benen i kors och skuttade ut direkt.
Han är för söt den där Torsten.
Carro skulle ta in och utfodra honom senare under dagen.
Idag försvann Erika till skolan, trots påsklov. Hon skulle hjälpa en klasskamrat med något för mej nu bortglömt.
Vad jag ska roa mej med är inte bestämt än. Men en liten shoppingtur kanske det blir. Senare ska Mia och jag träffas klockan 16.00 i Bålsta Centrum för en fika innan vi beger oss till jobbet.
Kl. 17.00 är det då dags för den första informationsträffen med våra nya arbetsgivare, Attendo Care.
Ska bli spännande att få se och framförallt höra deras vision om driften av Pomona.
Och hur dom har tänkt sej hur natten ska fungera???

Vädret är iaf underbart och snön är nästan helt borta. Blir nog en fika på trappen inom kort. Men nu måste jag ta itu med Gustavs päls. Kände att han hade en tova under hakan, så det är bara fram med saxen!

Ha en härlig soldag!

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för ett givande och bra möte med er nya arbetsgivare.

    SvaraRadera