12 april 2010

Hjärnslö?

Hoppla,hoppla!
Precis när man var redo för en kopp kaffe och lite vila i vågrätt läge slog det mej:
Var det inte idag jag skulle på den sista träffen i Livsfrågor på Kyrkcentrum i Bålsta???
Kollade snabbt almanackan...och mycket riktigt. Sista träffen börjar om 25 minuter!

Så det var bara att slänga i sej kaffet, pussa på kissen och iväg.
När jag sätter mej i bilen skriker lampan för bensinnivån, typiskt ingen soppa.
Tvärnit in på Statoil och sen vidare mot Bålsta. Kom precis i tid. Tack gode gud för det, jag hatar att komma försent.

Idag pratade vi om känslor, sorg och tröst bl.a. Intressant och givande som alltid.

Nu har jag vart hemma en stund och Erika och jag har fikat och mumsat kexchoklad.

Snart tar lite tristare sysslor vid......

1 kommentar:

  1. Konstigt det där med att man kan totalglömma saker. Men så i sista minuten liksom blixtrar det till.

    SvaraRadera