23 april 2010

Segt idag

Hej på er!
Nu sitter ni säkert och undrar vart dagens första inlägg från eran favoritbloggare har tagit vägen?
Vad bra, för nu behöver ni inte undra mer för här är det!
Lika intressant som vanligt kan jag trösta er med.

Jag börjar väl som vanligt med att redogöra för er hur min nattsömn har varit:
Jotack, sovit like a stock till 9.30. Med lite avbrott här och där för att släppa ut/in kissekatt.

Mina fina barn är på utflykt till huvudstaden idag. Det stod sushilunch vid vattnet på programmet bl.a.

Gustav sover nu, och har gjort så sen klockan 10.00.

Min vän Jessica skulle egentligen komma och hälsa på idag. Men det blev ändrade planer.
Annars så står inte så mycket på programmet idag. Ska göra den underbart roliga sysslan....betala räkningar.
Ingen favoritsysselsättning men ack så nödvändig.

Nu är det nog ändå dags för dagens första kaffeslurk.

Ha en skön dag i solen!
Tror jag tar min kopp och sätter mej på trappen.

2 kommentarer:

  1. Hejsan jag har precis fixat med min räkningar hm nej inge kul alls tänk om man fick behålla alla pengar själv. Tänk om man vann att man får alla sina räkningar betalda i 1 år fan det skulle ju vara toppen ses i kväll

    SvaraRadera
  2. Det låter som en betydligt bättre idè att sätta sig på trappan istället för att betala räkningar. Ska väl inte vara några problem, eller???

    SvaraRadera