28 april 2010

Galenpanna

Klockan är bara 9.00 och jag har varit vaken och uppe i 2 och en halv timme!
Frågan är om jag vet vad jag håller på med?
Jag hade lovat fina Erika att skjutsa henne till tandhygienisten, hon skulle vara där 7.30.
Tror jag ska lägga mej och powernappa lite nu. Har ju faktiskt två jobbarnätter framför mej nu.
I går kväll gick jag och la mej redan 22.00!?
Kände mej trött, grinig och trist.
Kan vara en anledning att jag vaknade 6.30.

Annars på min aktivitetslista står att läsa idag...ingentinken!
Ska inte göra ett dugg, bara vara hemma och vara slö, slapp och likgiltig.

Så rolig var jag idag som denna.
Återkommer senare när inspirationen kanske har blivit bättre.

Ha en skön, solig dag......jag hoppar i säng nu!

1 kommentar:

  1. Tror inte alls att du är trött, grining och trist. Ta det lugnt idag du så du orkar jobba nu igen.

    SvaraRadera