16 november 2010

Akita....





Besöket hos Anne är som vanligt alltid lika trevlig!
Idag var både söta Leia och hennes lilla make Torbjörn hemma.
Senare kom också den andra dottern Caroline hem.
Vi drack kaffe och åt goda bullar och muffins.
Herregud, vad hon hade bullat upp!






På vägen hem stannade jag till på Karlssons en stund, det är alltid kul att gå där och klämma på saker.
Hittade en jättefin kattmatskål som det stod
"I love my cat" på. Men jag kan glädja vissa att jag inte köpte den, den var lite stor i storleken. Och sen kan ju inte Gustav läsa.

När jag kom hem var en utav mina grannar ute och luftade sitt lilla nytillskott i familjen.
En 9 veckors valp av rasen Akita. Jag googlade och hittade den här bilden.
Hur söt var inte den valpen då? Som en stor, lurvig nallebjörn.
Han hade väldigt vassa tänder och var så gullig. Jag smälte direkt kan man lugnt säga.

Nu har jag vilat lite. Ska jobba två nätter och det är alltid bra att tanka lite sömn.

1 kommentar:

  1. Men åhhhh vilken liten sötnos. Finns inget som är gulligare än små hundvalpar.

    SvaraRadera