3 november 2010

Kuckelikuuuu

Idag har det nog snurra till rejält i min inbyggda klocka. Vaknade klockan 06.00 och var pigg!
Börjar bli orolig, är inte detta ett tecken på att man börjar bli gammal? Gamla människor brukar ju ha hunnit med både morgonkaffet och morgontidningen vid den tiden.
Nu har ju inte jag det problemet, dricker sällan kaffe före 11.00 och morgontidning har vi ingen.

Idag ska jag ägna mej åt lite handling ev. på Coop. Tänkte messa skolflickan på Torpet och höra om hon har tid för ett fikabesök.
Ska även en tur till vår nya Fotbollshall på Bro IP. Har jagat kanslisten på Bro IK´s i 2 veckor utan resultat.
Jag behöver mer domarpengar och vill redovisa kvitton. Men hon verkar ha gått under jorden eller så är det så enkelt att dom glömde fixa telefon/internetledningar till denna enorma byggnad. Som för övrigt är jäklig ful!

Läste på Aftonbladet.se att det i natts även har skjutits på Thomsons väg i Malmö!
På den vägen bor min Emilie!...........Jävla galningar! Sluta nu!


1 kommentar:

  1. Jag tror säkert att du håller på att bli morgonpiggare nu när du är så gammal, ha ha. Skoja bara.

    SvaraRadera