24 november 2010

Grrrrr

Gokväll i stugan!
Tänkte fortsätta min lilla reseberättelse nu med det ni väntar mest på, Chapter 4, men tyvärr så går det inte att ladda upp bilder.
Jag har provat en bra stund nu och det fungerar icke.
Får ta det i morrn då istället.

Kvällen annars har inte varit annat än lugna gatan. Vi åt en välsmakande makaronilåda med rårivna morötter.
Har inte vant mej med att jag bara ska laga mat för två personer utan jag lagar som vanligt till ett helt regemente.

Gustav har kommit in i någon slags mammaperiod, han går inte många steg från mej, ligger i mitt knä var jag än är och vill gärna buffas i ansiktet hela tiden.
Så pluttig min kisse!

Nu har lilla maken gått och lagt sej, Gustav ligger 3 cm i från mej i soffan.
Tror jag ska titta på Bonde söker fru nu på datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar