7 november 2010

Ingen större skaderisk!








Är det något min halta och lytta och lite lätt döva man aldrig kommer drabbas av så är det.......sms-tumme!
Stack i väg och handlade lite, kom på att notan låg kvar hemma. Ringde muntergöken och sa att då får du messa notan till mej.
VA? Utbrast han, vad jobbigt!
Efter 33 minuter kom då sms-et, där stod:
köttfärsfruktbrödostnapparhårtbrödleverpastejbröd

Jag svarade snabbare än blixten: "Nappar? Behöver du tröst?"
Han tyckte inte det var kul, han menade förstås godisnappar. Hans favorit!
Klart pojken ska ha godisnappar!


5 kommentarer:

  1. hahaahahahahahaha!

    SvaraRadera
  2. Du skulle köpt ett paket nappoar till honom .-D

    SvaraRadera
  3. Mycket bröd hahaha duktig han va som fick iväg det

    SvaraRadera
  4. Ha Ha jag läste fort brödrost också. Men det stod ju bröd ost. Skulle faktiskt köpt ett paket nappar till honom.

    SvaraRadera
  5. hahahaha. Jag viker mig dubbel av skratt! =)

    SvaraRadera