30 november 2010

Inte mycket!

Godkväll i stugorna!

Har väl inte varit så där himla aktiv bloggmadame idag.
Tycker jag mest har såsat omkring i en seg kolasås hela dagen.

Landade i soffan efter kycklingmiddagen. Det blev kaffe, Halv åtta hos mej, glögg, Äntligen Hemma.....sen somnade jag!
Med Gustav liggandes på magen, varmt och mysigt!

Vaknade av att bästa Mia ringde och undrade om jag ville jobba i 4-huset, det var någon vikarie som inte hade dykt upp.
Jag tackade vänligt men bestämt nej (jag som aldrig säger nej till jobb!) men jag var helt slut och orkade inte pallra mej till Bålsta.
Och sen så ska jag jobba tre nätter den här veckan, onsdag, torsdag och extra på fredag.
Det får räcka tycker jag.

Nu ska jag faktiskt snart gå och lägga mej. Tänkte försöka ta mej ut på en liten julklappsrunda i morgon om jag inte fryser ihjäl.
Just nu är det 16 minus ute och det skulle bli ännu kallare i morgon sa dom på TV.

Godnatt alla mina vänner!


1 kommentar:

  1. Fy sjutton vad kall. Här i Groton ska vi få +16 i morgon. Det är lite skillnad det. Vi har inte börjat med jacka ännu. En fleece eller väst räcker gott.

    SvaraRadera