1 december 2010

JÄVLA KYLA!

Godmorgon på er i kylan!
Satan vad kallt det är! Var 20 minus i morse men nu är det "bara" 16.....
Jag har sagt det förut och jag säger det igen:

JAG HATAR VINTERN!



Var ute och ställde tillbaka resväskorna i lekstugan nyss, alltså det bet ordentligt i kinderna.
Gustav var med ut en sväng, men han vände snabbt och försvann in igen.
Stackars han, skulle behöva köpa kattmoonboots till honom med.

Idag har jag inte gjort något vettigt hitttills. Pratat med Jessica i telefonen i 33 minuter och 39 sekunder.
Hon har fullt upp hon med. Pluggandet tar all hennes tid, hon sitter vid köksbordet framför datorn hela dagarna.
Nu lär hon sej att göra en hemsida med enbart koder......rena grekiskan för mej!

Nu ska jag svälja kaffet och kamma till mej lite. Tänkte ta mej en sväng till Outlet. Rusta och Media markt.
Vill helst inte gå ut alls men ibland måste man.

Ha en bra dag mina vänner!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar