15 december 2010

Jag fryser


Godmorgon mina vänner!
Idag ska jag ta mej ut i den bistra vinterkylan och hämta lilla mamma. Vi ska åka till Coop för hon ska handla några julklappar.
Helst skulle jag inte vilja gå ut idag heller, termometern visar på minus 10.
Fy fasen så kallt!

Gustav har parkerat i soffan under pläden, man ser bara svansen sticker ut. Han fryser också.
Ska ringa till veterinären i Bålsta och boka tid. Det är dags för den årliga kattpestsprutan
Tänkte be dom raka lilla magen på underverket också. Vi gör alltid det någongång på vintern eftersom pälsen alltid blir vråltovig av all snö.
Stackarn vad han kommer frysa sen om lilla magen.

Nu måste jag sätta fart, påklädning och försöka få bilen isfri. Halv ett ska jag vara på plats, och det gäller att inte komma för sent!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar