26 december 2010

Idag är det en annan dag

Godmorgon mina vänner och alla ni andra också för den delen!

Juldagskvällens aktivitetsnivå var inte på högsta läget, kan man lugnt säga.
Bara lilla maken, Gustav och jag i soffan. Vi hade filmkväll!
Något vi sällan brukar ha, men igår smällde vi alltså av en halv dvd, nästan.....sen somnade maken.
Rolf fick den senaste Robert Gustafssonfilmen i julklapp.
Haha, vi skrattade mycket. Det var många sketcher man aldrig har sett förut.
Bl.a när han var en arabisk, blind tunnelbaneförare som inte förstod varför han inte fick arbeta som just tunnelbaneförare....i Hudiksvall! Han kände sej mobbad, stackarn!
Idag tar vi nog oss igenom andra skivan, det var nämligen två stycken.

När maken somnat passade jag på att gå på bröllop! Jag tittade på vigselcermonin och delar av bröllopsmiddagen.
Ååå, så vackert och ååå vad jag snyftade!
Gustav ägnade sig åt ha en liten julgransplundring. Han plockade av dom röda kulorna på nedre delen av granen.
Han hade jättekul!
Sen jagade han dom runt hela huset. Tur att vi bytte ut kulorna till plast när Gustav flyttade in!

Idag är vi förkylda båda två. Jag har ont i halsen och en ilsken huvudvärk.
Rolf hostar och snörvlar!
Så det blir väl soffan hela dagen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar