13 december 2010

Röda rosor!

Här kommer en fin bild på Gustav när han ligger och myser på sköna pläden. Han verkar idag särskilt nöjd med att visa sina fina,vita tassar. Vi håller med Gustav, dom är väldigt fina!
I dag hade jag ju redan tappat hakan två gånger men det hann bli en tredje gång också!
Jag har ganska många hakor att tappa.

Rolf kom nämligen hem med en bukett röda rosor till sin fru......JA, NI HÖRDE RÄTT!
Han kom ihåg våran förlovningsdag, men missade bröllopsdagen den 9 december.
Som tur var hade jag tillagat min (?) Felix fryspyttipanna, jag ville inte vara sämre.
En riktig festmåltid var vi värda efter alla dessa år.

1 kommentar:

  1. Men vadå??? Pytt i Panna som festmiddag. Ni som brukar äta så mycket gott varje dag och så väljer du Pytt i dag. Men ni kanske gillar det, ha ha

    SvaraRadera