28 december 2010

Slött idag!

Här kommer en liten bildkavalkad som jag vet ni gått och suktat efter hela dagen.

Först Gustav förstås, eller slagskämpen kanske man skulle kunna kalla han lite skämtsamt.
Ett litet sår på kinden som veterinären rakat och pysslat om. Han har tydligen ett till men det har vi inte hittat ännu.
Idag har han varit väldigt försiktig, verkar rädd. Sitter bara på verandan och spanar. Kommer in på direkten när vi öppnar dörren.
Är säkert livrädd för den svarta fula katten som han tjafsade med igår.
Hoppas verkligen att Gustav gick segrande ur denna fight!
Lite gos med en av Gustavs många favoriter innan hon skulle fara vidare.
Titta en sådan fin byrå!!! Snälla Lotta, Rolfs storasyster ville bli av med den. Hon fick inte plats med denna vackra möbel i sin lägenhet.
Jag var inte direkt sen att utbrista: JA TACK!
Jag tycker den passar bra där innanför dörren i hallen, perfekt att ha vantar och annat tjafs i på vintern.
Måste bara skaffa något annat att pryda den uppepå med, Ullaredslyktan är en nödlösning än så länge.

Nu ska jag försöka överleva 4 nätter på arbetet, kan bli jobbigt eftersom jag inte känner mej helt 100.
Ska stanna på Statoil och köpa på mej största förpackningen Bafucin, det är bra grejer det vid hosta.

Ha en trevlig vecka, själv kommer jag sova bort den!

1 kommentar: