23 december 2010

Hejsan hej!

Vaknade av att det lät som en mindre explosion eller ännu värre, en jordbävning i köket!
Klockan var endast 8.45 och maken var i full färd med att plocka ur diskmaskinen. Och det kan jag lova....mandelmusselformar låter något så fruktansvärt när dom plockas med!

Men efter en dusch och frukost så började min stela, frusna och jäkligt trötta hydda vakna till liv.
Nu har vi redan besökt Willys för julmatsinköp. Tror vi fick med oss allt, lyckades t.o.m köpa marschaller fast det inte stod på listan.
Guldstjärna!

Tror stjärnkocken ska styra upp lite Janssons frestelse och köttbullar nu. Bäst att hålla sej på avstånd!
Så jag tar mej en tur till Torsten. Den ensamma lilla kraken behöver få lite ömhet och värme.
Jag tycker så synd om honom! Gustav skulle ALDRIG klara av att vara ensammen i 15 dagar.
Han piper ju bara jag går utanför dörren, plutten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar