10 december 2010

Hej Jesus!

Hejsan på er!

Solen skiner, snön ligger kvar och det är minus 9 grader, får man önska sej något då?

I dag hade jag först tänkt tända flitens lampa, men jag hittar in on-knappen!
Har iaf börjat så smått att låta tomtarna få titta ut lite ur jullådan.
Dom blev jätteglada, tror jag det. Dom har legat packade som sillar i lådan ända sen i början av januari.

Nu är det nästan slagsmål om vem som ska stå var!
Herodestomten som är äldst, cirka 49 år verkar vara den som tror att han får bestämma.
Själv gillar jag inte denna skräckinjagande Tomte/Jesus/Herodes.
Han ser för taskig ut!

Men ingen jul utan honom, Rolf fick den när han var 1 år!

Annars idag då.....inkentinken!
Jag ska jobba hela helgen så jag ligger lågt. Vilar mej i form, det vet ni att jag brukar göra.
Nä, jag får skärpa till mej lite nu och ta en trasa och börja damma......vad kul det ska bli!




1 kommentar:

  1. Ha Ha ja den där tomten såg nästan lite läskig ut.

    SvaraRadera