22 december 2010

Godmorgon iskyla


Vet inte vad som har hänt med mej. I går var jag vansinnigt trött på kvällen och gick och la mej i normal Svenssontid, runt 23.00...?!
Sovit gott har jag gjort också, endast ett avbräck när lilla Herr Pettersson skulle kissa.
Då var klockan 2.00 och han insåg snart att det inte gick att gå ut, det var 22 minus då.
Så vi somnade om och vaknade runt 9.00 istället.
Stack direkt iväg till stackars Torsten och gav honom mat och gjorde rent lådan.

Nu har Emilie och jag ätit en torftig frukost, det mesta var slut i kylen.
Idag ska vi sticka i väg en snabbis till Jakobsberg, Jag har en grej kvar att köpa som jag vill att Emilie ska vara med att kolla på.

Sen på eftermiddagen blir det knäck, kola och mandelsmusselbak.
Hoppas bara att Yvonne kommer ihåg formarna.

Nu dags för morgonuppfräschningen, som vanligt en omöjlig uppgift!

Ha en bra dag i kylan hur man nu ska kunna ha det...

1 kommentar:

  1. Hmm sovit gott trots fullmåne. Bra där. Men det är för jäkla kallt för att vara ute och shoppa idag, eller??

    SvaraRadera