17 december 2010

Håbo Kommun vs Attendo


Måste säga att min arbetsgivare vann matchen i "Årets julklapp till sina anställda" i år.
Dom vann med hästlängder över Håbo Kommun!

Till vänster modellar jag i årets julklapp för Håbo Kommunanställda. Ja, ni ser rätt.....en stickad lyckoluva!
En bok om kommunen var också med i paketet.









Och här ser ni Attendos mycket fina julklapp till sina anställda, en traktörpanna, 28 cm i diameter, med valnötshandtag och glaslock.
Samt en flaska finfin olivolja.
Allt designat av Paolo Roberto.
Jag är imponerad! Jag är överlycklig för min julklapp!
Precis vad jag ville ha! Betedde mej som ett barn på julafton när min chef överlämnade min julklapp i går! Han måste trott att jag var galen!
Ja, jag är ju lite galen men jag blev så glad för den otroligt fina julklappen.



Tack, snälla Attendo och God Jul!









1 kommentar:

  1. Ja det förstår jag att du blev glad. Mycket bättre än en kliande luva i alla fall.

    SvaraRadera