7 december 2010

Slö. slapp och likgiltig

Som ni har väntat....på detta första inlägg!
Har varit slö idag, slöare än vanligt faktiskt!
Vilar mej i form inför nattens arbete som väntar.

Går fortfarande omkring i min Ullaredsmysdress (som jag älskar) , har precis ätit frukost. Skulle behöva dammsuga, men det hinner jag. Dagen är lång och dammråttorna finns kvar.

Pratat med Jessica i telefonen i nästan en hel timme. Vi pratade hemsidor, banners, koder, barn, katter, jobb, syskon, mammor och löste nästan Mellenösternkrisen på en gång!
Kvinnor kan!

Fick ett sms från Ingrid där det stod att dom skulle börja med gps:er på kundvagnarna på Gekås, Ullared.
Perfekt tänkte jag, då behöver man aldrig vara orolig att någon annan snor ens fullproppade kundvagn.
Den kommer att spåras direkt!
En lounge för uttröttade män ska också byggas. Ännu mer perfekt, då kan man handla ostört medans maken fikar, surfar på internet och kollar någon tradig fotbollsmatch i det nyinredda gubbdagiset.
Bra jobbat Boris!

Vad händer idag då hemma hos mej?
Inte mycket tror jag. Är tvungen att ge mej ut till den lokala butiken. Hade glömt lite rotfrukter till dagens middag.
Morötter och palsternacka växer inte på träd härhemma.

Men först dags för dagens första kaffe


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar