15 december 2010

Hemma igen...

Så!
Då har jag varit och handlat lite julklappar med min lilla mamma. Vi åkte först till Coop i Kungsängen där hon handlade varsin bra-att-ha-sak till sina barnbarn.
Sen åkte vi till Willys så hon fick handla för "det kan man inte göra på Coop för det är så dyrt där"
Det handlades mat, frukt, bröd och annat så hon klarar sej ett tag.
Efter det åkte vi hem till oss för att fika lite och gosa med Gustav.
Hon ville gärna testa mitt promenadband och höll på att rasa in i chiffonjen!
Men det gick bra som tur va!

Nu har jag skjutsat hem henne och jag hoppas och tror att hon var nöjd med dagen.

Lite vila nu innan jag börjar ned middagen. Idag tänkte jag göra den där goda kycklinggratängen jag gjort någon gång tidigare.

Ikväll är det dags för jobb igen. Känns bra att jag bara ska jobba två nätter till sen är jag ledig ända till 28 december!
Jag fick beviljad semester 20 och 21 december, underbart!

Nu lite soffhäng och mys med kissen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar