6 december 2010

Hoho

Oj, vad jag har varit slö idag då!
Men det har som vanligt sina rutiga skäl och randiga orsaker.
Idag skyller jag på trötthet!

Sovit som en påse nötter inatt, drömt konstigt som t.ex att jag var tvungen att sova bredvid en psykopat på en låst avdelning!!
Jag var livrädd. Gick ut i garaget och hämtade s.k stripes som jag band fast fötter och armar i sängen på han.
Det var som jag var med i filmen Gökboet, om ni minns den?
Sen kunde jag somna.......kanske dags att ringa efter tvångströjan, eller?

När jag väl hade somnat så var det dags att gå upp. Emilie knackade försiktigt på dörren 7.30.
Det var bara att kliva upp och äta frukost.

På med paltorna och sen iväg till Arlanda. Emilies flyg gick 9.30 hem till Malmö igen.

När jag kom hem så slocknade jag som ett utbrunnet stearinljus i sängen, jag sov som en stock tills nu....12.30!

Nu måste jag gaska upp mej, köket måste röjas och jag med. Ser för taskig ut.
Måste till Willys och handla också....oj, många måsten idag.
Jag gillar inte måsten!


1 kommentar:

  1. Inte konstigt att du drömmer knäppt och sover dåligt. Du har ju för sjutton jobbat jättemycket på sista tiden.

    SvaraRadera